Buying a scooter fork
Ole valmis meie põhjaliku juhendi jaoks, kuidas osta pro scooteri kahvleid. Me käsitleme kõiki kõige olulisemaid asju, mida enne uue freestyle-skooteri kahvli valimist arvesse võtta. Nende hulka kuuluvad ühilduvus, ratta suurused, ratta nihe ja palju muud.
Ideaalselt valitud pro-scooter vajab parimat kahvlit. Rolleri kahvlid vastutavad teie rolleri esiratta hoidmise eest ning teie kahvli spetsifikatsioonid määravad rataste suuruse, mida saate paigaldada - nii ratta laiuse kui ka läbimõõdu osas. Jääge kursis, et saada kasulikke nõuandeid stunt-skooteri kahvlite kohta!
Ülevaade
Scooteri kahvli põhitõed
Kahvel läbib teie teki peakomplekti ja peatoru. Kahvlile on paigaldatud esiratas ning kahvli peale on paigaldatud kompressioonisüsteem, klambrid ja rihmad. Teie kahvel mõjutab oluliselt teie üldist seadistust, sest see määrab, kui suuri rattaid te saate oma rollerile paigaldada.
Tänapäeval valmistatakse enamik rolleri kahvleid ühest alumiiniumist, mida on tugevdatud erinevate kuumtöötluste abil. Kunagi olid levinud, kuid nüüdseks on vananenud terasest keermestatud rolleri kahvlid. Need vanemad kahvlid langesid välja, sest need olid vähem vastupidavad ja raskemad.
SCS-, HIC- ja IHC-kontseptsiooniga töötavatel rolleriharkidel on kahvli toru sees sisseehitatud kinnitusmutter. Kompressioonisüsteemi paigaldamisel keermestatakse kompressioonipolt selle poldi sisse.
ICS-seadistused on teistsugused, sest ICS-i puhul paigutatakse starnut riba sisse ja surumispolt paigaldatakse enne ratta paigaldamist läbi kahvli alumise külje. Kui teil on kahtlusi, millise kompressioonisüsteemiga te töötate, on hea mõte saada ülevaade, vaadates meie põhjalikku juhendit:
Kaal, ratta suurus, ratta nihe ja kompressioon on peamised tegurid, mida uue rolleri esivõlli ostmisel arvesse võtta. Selles juhendis saate nende teemade kohta üksikasjalikku teavet.
Meil on alati saadaval kvaliteetsed rolleri kahvlid parimatelt tootemarkidelt ja tõenäoliselt on meil olemas üks teie vajadustele sobiv kahvel. Kui olete valmis valiku tegema, siis kutsume teid meie kvaliteetsete profiskootrite esiharkade valikusse:
Scooteri kahvlid ja ratta suurused
Uue kahvli ostmisel oma rollerile veenduge alati, et see ühildub ratastega. Sobitage ratta läbimõõdu ja laiuse poolest. Täpsemalt, veenduge, et ratta läbimõõt ei ületa kahvlile määratud suurimat ratta läbimõõtu. Lisaks veenduge, et ratta rattaratta laius vastab kahvlile määratud rattasuurusele või on sellest väiksem.
Ratta läbimõõt
Enamik rolleri kahvleid ühildub ratta läbimõõduga 110 mm, mis on kõige tavalisem ratta läbimõõt. Paljud kahvlid sobivad siiski ka 125 mm läbimõõduga rollerirattaga. Veenduge lihtsalt, et teie rattad ei ületaks kahvli mahutavust, siis on kõik korras.
Näiteks kui kasutate 115 mm läbimõõduga rattaid, on oluline kontrollida, et teie kahvel mahutab sellise suurusega või suuremaid rattaid.
Ratta südamiku laius
Rollerite kahvlid on mõeldud teatud laiusega rataste jaoks, mis tavaliselt jäävad vahemikku 24-30 mm. Nende vahel leiame rollerirattaid laiusega 26 ja 28 mm.
Sageli on rolleri kahvlid varustatud vahekaugustega, nii et 30 mm laiuste rataste hoidmiseks sobiv kahvel võib sobivate vahekauguste kasutamisel mahutada ka 24, 26 ja 28 mm laiuseid rattaid.
Võite paigaldada rattaid, mis on kitsamad kui rollerivõlli maksimaalne rattasõlme laius, kuid kui ratas on laiem (nt 30 mm laiune ratas 24 mm laiusele kahvlile), siis see ei sobi.
Kahvli telje läbimõõt ja pikkus
Kõige tavalisemate rollerite ratta telgede läbimõõt on 8 mm, kuid mõned kahvlid sobivad ka rollerite ratta telgedega, mille läbimõõt on 12 mm. Kõige tavalisem laagrite suurus rollerite puhul on 608 laagrid, mille ühilduv telje läbimõõt on 8 mm. Kahvlid, mis ühilduvad 12 standardiga, tulevad sageli koos 8 mm adapteritega, et saaksite kasutada ka tavalisi 8 mm telge.
Sobiv teljepikkus sõltub teie rolleri kahvli laiusest. Teil on vaja telge, mis on vähemalt sama pikk kui teie kahvli laius, mõõdetuna väljastpoolt.
Mis on 12 standardne rolleri kahvel?
12STD rolleri kahvlid on mõeldud 12 mm läbimõõduga ratta telgede jaoks. Nii suure telje läbimõõdu puhul peate otsima laagri suurust 6001.
12-standardi pro rollerite seadistuses on tavaliselt suuremad ja laiemad rattad. Üldiselt võite eeldada, et 12STD pro rollerite komplektid pakuvad suuremat kiirust, stabiilsust ja vastupidavust, kuid need eelised kaasnevad lisaraskuse ja väiksema liikumisvõimega.
Paljude 12-standardsete kahvlitega on kaasas vahed, mis võimaldavad paigaldada 8 mm teljed ja tavalised 608 laagrid kahvlile.
12STD-le ümberehitamisel tuleb arvestada, et lisaks 12STD-haarukale on vaja rattaid, mis sobivad 6001 laagritega, ja tekki, mis mahutab ka suuremaid rattaid ja ratta telge. Meie valikust leiate vajaliku:
Pro Scooteri kahvlite rattakõrgused
Millimeetrites mõõdetuna viitab ratta nihkumine kahvli pöörlemistelje keskpunktist kuni ratta teljeni. Ratta nihkumine, mida nimetatakse ka rake'iks, näitab, kui palju on ratas paigutatud kahvli ette.
Ratta nihkumine mõjutab oluliselt teie rollerite stabiilsust ja liikuvust, sest see suurendab teljevahe (esi- ja tagaratta vaheline kaugus).
Kõige tavalisem on 10 mm suurune ratta nihe. See parandab teie üldise seadistuse stabiilsust ja kontrolli, muutes rollerite juhtimise lihtsamaks ja prognoositavamaks.
Nulltasandusega kahvlid on väga agiilsed ja tundlikud. Nullist nihkega on esiratas sõitjale lähemal, mis muudab rolleril liikumise ja reageerimise kiiremaks. Nina-käsijuhtimine on nulltasandusega kahvli puhul lihtsam, sest jalad on maapinnale lähemal, mistõttu on lihtsam tasakaalustada. Jalgadega jupid on samuti lihtsam sooritada, kuna suurem osa rattast annab end kinni panna.
Scooteri kahvlid ja kompressioonisüsteemid
SCS-i ja HIC-kompressiooni kahvlid on samad. Neil on kahvli toru sees starnut, millesse on kruvitud kompressioonipolt. Peamine erinevus seisneb kahvlit ümbritsevates kompressioonikomponentides: SCS kasutab SCS-klambrit, HIC aga HIC-klambrit.
IHC-kompressiooniharkidel on kitsam kahvlitoru, mis muudab need ideaalseks sõitjatele, kes seavad prioriteediks seadistuse kogukaalu minimeerimise. Enamikul juhtudel on IHC kahvlid kõige kergemad rolleri kahvlid.
- SCS Scooteri kahvlid: Standard- ja ülisuurte latid ilma piludeta ja ülisuurte või standardsuuruste SCS-klambritega
- HIC Scooter Forks: Ülisuured latid koos piludega ja ülisuured mitte-SCS klambrid
- IHC Scooter Forks: Standardse suurusega latid ja standardse suurusega mitte-SCS klambrid.
ICS- ja ICS-10-ga ühilduvates kahvlites paigaldatakse survepolt kahvli altpoolt ja keermestatakse kangi sees asuvasse kinnituspoldi. Kuigi ICS-seadistused ei ole eritellimusel valmistatud rollerites väga levinud, on need tuntud selle poolest, et nad on võrreldes teiste kompressioonisüsteemidega äärmiselt kerged.
Kui teil on kahtlusi erinevate kahvlite ühilduvuse osas, võivad need juhendid olla abiks: