Ostmine rolleri rattad
Iga ratas vajab toimimiseks 2x laagrit ja 1x distantsi.
Rattad on valmistatud erinevatest materjalidest, mõõtmetest, kõvadusest, profiilidest ja erinevatest südamikutest.
Illustratsioonil on näha, mis on mis.
Tuumad
- Tahke tuum. Massiivne tuum maksimaalse vastupidavuse tagamiseks.
- Spokeeritud südamik. Aukude ja väljalõikedega südamik. Teeb ratta kergemaks, kuid ka nõrgemaks!
- Õõnesüdamik. Õõnes sisemus tagab kerguse, säilitades samas tugevuse. (Mitte nii tugev kui täissüdamik)
- Plastikust südamik, ei ole pildil. Plastmassist südamik ei kesta kaua ja on veidi paindlik.
- Kärgsüdamik, Ei ole pildil, Sama põhimõte nagu õõnesüdamik, kuid on tänu perforeeritud aukudele veelgi kergem.
Profiilid
- Lame profiil (lame profiil, mis annab kummi tugevuse ja maksimaalse haarduvuse)
- Kitsas profiil (kitsas profiil annab kiiruse)
Kõvadus
- Duromeetri skaala ulatub 0-100a, kus 100a on kõige kõvem. Enamik rollerirattaid on 85a kõvadusega.
- Kõvad rattad kestavad kauem, nad on libedamad, kuid on ka kiiremad!
- Pehmed rattad kuluvad kiiremini, kuid on hea haardega, sobivad hästi parkidesse ja siseruumidesse.
- Kõik tootjad ei teavita ratta kõvadust, siis lihtsalt proovige välja.
Laagrite paigaldamine rattasse
- Laagrite paigaldamine rattasse võib olla keeruline, oleme teinud videojuhendi laagrite paigaldamiseks metallsüdamikuga rollerirattasse siin.
Vihjeid
- Paigaldage laagrid alati nii, et need oleksid 100%-liselt keskmega ühel joonel, muidu saavad nii laagrid kui ka ratta keskkoht kahjustatud.
- Ratta või laagrite haamriga paigaldamise ajal haamriga löömine muudab garantii ja nõudeõiguse kehtetuks.
- Mõned lameda profiiliga rattad ei sobi terava profiiliga esiharkidele.
- Vahetage rattaid alati välja, kui need on kulunud, nii enda ohutuse huvides kui ka selleks, et te ei hävitaks Flex fenderi pidurit!
Nõue või kulumine?
Trikkide tegemiseks toodetud rattad puutuvad sageli kokku äärmusliku survega ja on seetõttu, nagu kõik teisedki rattad, piiratud vastupidavusega.
Iga kord, kui harjutate spinning-trikke, nagu näiteks sabavisket või 360, maandute küljelt, mis on ratastele raske. Kui see kordub mitu korda, võib ratta materjal puruneda või osad sellest ära rebida.
Kuidas siis otsustada, kas see võib minna reklamatsiooni korras või on see kasutamise tõttu katki?
Lamedaid kohti
Kui te pidurdate rolleriga väga kõvasti ja lukustate piduri nii, et ratas surutakse sõidu ajal vastu asfalti, blokeerides tagaratast, võib tekkida nn "lapikud". Lame laik annab ratta kurvis sirge joone ja muudab sõidu konarlikuks.
"Flat spot" ei ole tootmisviga ja see ei kuulu standardgarantii alla. "Flat spot" põhjuseks on rolleri (vale) kasutamine, sest ükski ratas ei ole kõvem kui asfalt.
Dehub
Allpool näete pilti kahest rattast. Vasakpoolne ratas, mis on suhteliselt uus, näidates vähem kui 30% kulumist ja täiesti uus ratas (parem ratas).
Kui ratas näeb välja suhteliselt uus, vähem kui 30% kulumisega, kuid uretaan on selgelt nabast eraldunud, siis võib tegemist olla tootmisveaga, nagu on näidatud alloleval pildil:
Kui ratta kulumine on üle 40% ja uretaan on ära rebitud või katki, kuid ikka veel rummu küljes, siis ei ole tegemist sageli tootmisveaga.
Kui arvate, et teie esemel on tootmisviga, vaadake meie pretensiooni juhendit, et näha, milliseid andmeid tuleb meile saata, et alustada pretensiooni.
Mine tagasi rubriiki Kohandatud trikkmootori kokkupanek.
Mine tagasi rubriiki Triktorollerite selgitused siin.