Abi ja Kontakt
KONTO JA TELLIMUSED |
|
Muuda tarneaadressi | |
Muuda mu e-posti või telefoninumbrit | |
Vaadake tellimuse hetkeseisu | |
Kuidas ma oma kinkekaarti lunastan? | |
Kuidas ma saan oma SkatePro krediiti kasutada? | |
TRANSPORT JA KOHALETOIMETAMINE |
|
Kaua saatmine aega võtab? | |
Miks 2 jälgimislinki? | |
Sai valesid esemeid | |
Sai kahjustatud toote | |
Minu tellimusel on toode puudu | |
Kas teil on küsimusi meie toodete kohta? Vaadake meie juhendeid |
HELISTA MEILE VÕI SAADA MEILE |
Nõustamine inglise keeles E-R: 9.00–15.00 ja re: 9.00–14.00
Küsimused? Helista +44 33 0027 0202 Või saatke meile sõnum: |
KONTO JA TELLIMUSED |
Muuda kohaletoimetamise aadressiJuhul, kui tellimust pole veel saadetud, võib meil olla võimalik tarneaadressi muuta. Palun saatke meile e-kiri aadressil . |
Muuda mu e-posti või telefoninumbritKahjuks ei ole hetkel võimalik e-posti aadressi ega telefoninumbrit pärast tellimuse vormistamist muuta. |
Vaadake tellimuse hetkeseisuPraeguse tellimuse oleku vaatamiseks minge lehele Minu tellimus. |
Kuidas ma oma kinkekaarti lunastan?Kui sul on kinkekaardi kood, saad selle kas lisada oma SkatePro kontole või sisestada otse kassas, kus valid maksevälja alt valiku Lunasta vautšer/kupong. |
Kuidas ma saan oma SkatePro krediiti kasutada?Krediidile juurdepääsu saamiseks peate logima sisse oma SkatePro kontole. Kui olete sisse logitud, saate esitada tellimuse ja valida krediit maksmise. Teie krediidisumma eemaldatakse automaatselt teie tellimuse kogusummast.
|
TRANSPORT JA KOHALETOIMETAMINE |
Kaua saatmine aega võtab?Ajakohaste tarneaja prognooside nägemiseks jätkake ostukorvi või minge meie tarneteabe lehele. |
Miks mul on 2 jälgimislinki?Meil on 2 ladu, üks Taanis ja teine Belgias. Mõnikord saadame teie tellimuse mõlemast laost, mis tähendab, et tooteid ei saadeta koos ja need ei pruugi jõuda kohale samal ajal. Sel juhul teavitatakse teid samas e-kirjas, milles andsime teile teie jälgimislingid. |
Sain vale kaubaPalun saatke meile e-kiri oma:
Palun ärge saatke kaupa meile veel tagasi. Kui võtate meiega ühendust, anname teile kindlasti tagastussildi. :) |
Sain kahjustatud toote.Kas teie pakk oli saabumisel kahjustatud? Kas selle on lindistanud kohaletoimetamisfirma? Kui jah, siis saatke meile e-kiri:
|
Minu tellimusel on toode puudu.Palun kontrollige allolevat 3 stsenaariumit. 1. Kahjustatud pakk Kas teie pakk oli saabumisel kahjustatud? Kas selle on lindistanud kohaletoimetamisfirma? Või viitab veel miski sellele, et ese võis transportimise käigus kaduma minna? Kui jah, siis saatke meile e-kiri
2. Kas saite kaks jälgimislinki? Meil on 2 ladu, üks Taanis ja teine Belgias. Mõnikord saadame teie tellimuse mõlemast laost, mis tähendab, et tooteid ei saadeta koos ja need ei pruugi jõuda kohale samal ajal. Sel juhul teavitatakse teid samas e-kirjas, milles andsime teile teie jälgimislingid. 3. Mitte ükski ülaltoodust Kui pakk ei ole kahjustatud ja teie meilis on ainult üks jälgimislink, palume teil meiega ühendust võtta. |
TAGASTAMINE JA TAGASIMAKSED |
Kuidas ma oma tellimuse tagastan?Kas peate meile midagi tagastama? Pole probleemi, tegime selle probleemivabaks. SkatePro-s saate hõlpsalt registreerida oma tagastus Internetis ja tellida kohaliku pakipoe jaoks sildi. |
Kas ma saan iga kauba tagastada?Ei, kõike tellitut ei saa tagastada. Te ei saa tagastada teenuseid, mida palusite meil teha, et muuta tooteid ja tooteid, mis on kohandatud teie vajadustele. Lisateave: taganemisõiguse erandid |
Kas ma saan kaupa vahetada?Saate oma tooted meile hõlpsalt tagastada ja soovitud vahetuskaubale uue tellimuse vormistada. Kui oleme teie paki kätte saanud, töötleme teie raha tagasi ja teavitame teid paki täitmisest. |
Kui palju aega on mul toote tagastamiseks?SkatePro-s saate oma tooteid tagastada 365 päeva jooksul. |
Kas teil on vigane toode?Kas avastasite ostetud tootel rikke või defekti? Palun ärge saatke kaupa meile kohe tagasi. Lugege meie nõuete juhendit ja võtke selle asemel meiega ühendust, kuna enamik juhtumeid saab lõpetada enne, kui esemeid tuleb edasi-tagasi saata. |