Reeglid ja tingimused
Neid tingimusi kohaldatakse kõigi tellimuste suhtes, mis on tehtud läbi skatepro.ee
Kohaletoimetamine
Pakume kohaletoimetamist: GLS
Tarneaeg sõltub valitud tarneviisist ja toote kättesaadavusest. Eeldatav tarneaeg kuvatakse, kui valite tarneviisi.
Kui kaup on tarne ajal kahjustatud, võtke meiega võimalikult kiiresti ühendust: email@skatepro.ee. Palun lisage mõned pildid, kus on selgelt näha kahjustus.
Maksed
Saate maksta:
- ApplePay
- Credit card / debit card
- Google Pay
- PayPal
Summa arvatakse teie kaardilt maha, kui tellimus on lähetatud. Kui kasutate deebetkaarti, broneeritakse summa teie kontol vastavalt teie kaardile kehtivatele tingimustele, kuni me kas aktsepteerime või keeldume maksest.
Kui valite makseviisi, mis pakub edasilükatud makset või osamakset, võetakse raha maha vastavalt valitud makseviisile kohaldatavatele tingimustele.
Taganemisõigus
Vastavalt Euroopa tarbijakaitsealastele õigusaktidele on kliendil õigus ostulepingust taganeda mis tahes põhjusel 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Seejärel on teil veel 14 päeva aega kauba tagastamiseks.
SkatePro pakub teile võimalust tagastada kaup kuni 365 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Tagastatud kaupade tingimused
Kliendina on teil õigus uurida toodet nagu füüsilises kaupluses, ilma et see mõjutaks teie õigust ostu tühistada. Te vastutate toote väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud teie kontrollimisest, ning teil ei ole lubatud toodet kasutada välitingimustes.
Te peate toote tagastama originaalpakendis. Pakendi võib avada, kuid mitte hävitada. Kui pakend puudub või on kahjustatud, võib see kujutada endast väärtuse vähenemist, mille eest te vastutate.
Tagastamisel peab toode olema kindlalt pakitud. Te vastutate pakendi/kauba seisukorra eest kuni selle kättesaamiseni. Soovitame teil säilitada postikviitungi ja jälgimisnumbri.
Erandid taganemisõigusest
Ostmisel ei ole taganemisõigust:
- Kohandatud tooted, nagu paigaldatud sidemetega suusad või eritellimusel valmistatud rollerid, rula- ja BMX-rattad.
- Teenused, nagu rollerite kokkupanek või uiskude teritamine.
Kuidas kasutada oma taganemisõigust?
Tooteid saab tagastada järgmistel viisidel:
- Kasutage meie veebipõhist tagastussüsteemi (soovitatav)
- Kasutage selle lehekülje allosas olevat standardset tagastusvormi.
- Külastage meie kauplust
Soovitame kasutada meie veebipõhist tagastussüsteemi, kuna see on kõige lihtsam meetod. Siin on teil võimalus kasutada meie tagastamisteenust.
Sõltumata tagasisaatmisviisist, on teie kohustus tagada, et toode tagastatakse meile samas seisukorras, nagu te selle kätte saite.
Tagastamise aadress: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup.
Pakend tuleb saata otse sellele aadressile. Pakiautomaati toimetatud pakke ei võeta vastu.
Tagastamiskulud
Kui te taganete ostust, vastutate tagastamiskulude eest.
Tagasimaksed
Me tagastame teie ostu sama makseviisi kaudu, mida kasutasite tellimuse esitamisel, välja arvatud juhul, kui oleme sõlminud erikokkuleppe, et teeme midagi muud.
Kui olete maksnud kinkekaardiga, kantakse summa teie SkatePro kontole tulevaste ostude jaoks. Kui olete maksnud osa tellimusest kinkekaardiga, kantakse kinkekaardiga makstud osa teie SkatePro kontole tagasi. Ülejäänud summa tagastatakse sellele makseviisile, mida kasutasite tellimuse eest tasumisel.
Me tagastame raha 14 päeva jooksul pärast tagastatud kauba või tõendi saamist, et kaup on saadetud. Me võime makse kinni pidada, kuni oleme saanud tagastatud kauba või kuni olete esitanud tõendi, et kaup on tagastatud. See sõltub sellest, kumb juhtub esimesena.
Kui te kahetsete oma ostu, peate meid sellest 14 päeva jooksul teavitama ja kauba 14 päeva jooksul tagastama, et saada täielik tagasimakse, sealhulgas saatekulu. Siiski kehtivad järgmised erandid:
- Me tagastame ainult tarnekulud, mis on võrdsed kõige odavama tarneviisiga. Teise tarneviisi valimisest tulenevaid täiendavaid tarnekulusid ei tagastata.
- Me ei tagasta tarnetasu juhul, kui olete tellinud mitu toodet ja kahetsete ainult osa oma ostust.
Pretensioonid
Kui soovid toodet nõuda, soovitame enne toote tagastamist võtta ühendust SkatePro'ga - paljudel juhtudel suudame leida lahenduse, mille puhul sa ei pea toodet meile tagasi saatma.
Kui avastate tootele kahjustusi, mis näivad olevat tekkinud saatmise ajal, võtke meiega võimalikult kiiresti ühendust, sest veoettevõtjad annavad tavaliselt ainult 5 päeva garantiid. Ärge unustage lisada fotosid, millel on selgelt näha nii pakendi kui ka kauba kahjustused.
Mis on kehtiv pretensioon?
Teil on õigus nõuda hüvitist juhul, kui olete saanud toote, mis oli katki või defektne. Võite nõuda hüvitist, kui tootes on materjali- või tootmisvea või kui teid on toote kohta valesti teavitatud.
Näited nõuetest, mis lükatakse tagasi, on muu hulgas järgmised:
- normaalsest kulumisest tingitud kahjustused
- toote ebaõigest või ebasobivast kasutamisest tulenev kahju
- Kahju, mis tuleneb tootja poolt ettenägematutest muudatustest.
- kahju, mis tuleneb sellest, et toodet ei ole hooldatud vastavalt tootja kasutusjuhendile.
SkatePro ei paku iseseisvat garantiid. Tootja poolt antud garantii reguleerimisalasse kuuluvad kaebused võib esitada ainult garantii andnud tootjale.
Tähtajad
Teil on õigus esitada kaebus toote puuduste kohta kuni 24 kuu jooksul pärast toote kättesaamist. Kui avastate defekti, peate meiega mõistliku aja jooksul ühendust võtma. Kui võtate meiega ühendust 2 kuu jooksul pärast defekti avastamist, on teie kaebus õigeaegne, kui see jääb 24 kuu jooksul.
Kuidas esitada pretensiooni
Selleks, et hinnata, kas pretensioon on põhjendatud, peame toote läbi vaatama.
Soovitame alustada sellest, et võtate meiega ühendust aadressil email@skatepro.ee. Palun lisage pilte ja probleemi üksikasjalik kirjeldus, kus selgitate ka probleemi tekkimist.
Kui pretensioon on heaks kiidetud, võime me kas parandada või asendada toote. Mõnel juhul pakume hinnaalandust või tagastame toote täishinna.
Pange tähele, et
- Me katame saatmiskulud ainult siis, kui pretensioon on heaks kiidetud.
- Kui korraldate tagastamise ise, palume teil säilitada jälgimisnumber ja kviitung. Me katame ainult summa, mis vastab kõige odavamale saatmisviisile.
Kui meil on vaja toodet uurida, saatke see palun aadressil: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup.
Kinkekaardid
Kinkekaardid kehtivad 3 aastat alates väljaandmisest. Kasutamata jäänud saldo lisatakse teie SkatePro krediidile edaspidiseks kasutamiseks. Kasutamata saldot saab taotleda kuni 1 aasta pärast kehtivusaja lõppu.
Kaebused
Kui soovite oma ostu kohta pretensioone esitada, võtke meiega ühendust aadressil email@skatepro.ee või +44 33 0027 0202
Kui te ei leia meiega lahendust, võite saata kaebuse Euroopa Komisjoni veebipõhisele vaidluste lahendamiseportaalile, kui elate mõnes muus ELi liikmesriigis kui Taani.
Võtke meiega ühendust
Kui teil on küsimusi meie tingimuste kohta või kui teil on muid küsimusi seoses SkateProga, võtke meiega julgelt ühendust:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.ee
+44 33 0027 0202
Danish Tax-ID: DK28853866
We are no longer registered for VAT in Eesti, but are instead declaring and paying VAT through the OSS scheme in Taani. You can find more information about this on the EU website. You can find information about our company registry here: CVR
Lisa: Tagasivõtmise tüüpvorm
See vorm tuleb täita ja tagastada ainult siis, kui kasutate oma taganemisõigust. Selle võib saata e-posti teel või lisada pakendile, kui saadate kauba tagasi.
"To SkatePro ApS
Soovin kasutada oma taganemisõigust seoses minu ostulepinguga seoses järgmiste tellitud (sisestada kuupäev) / saadud (sisestada kuupäev) toodete kohta: (lisada toote nimetus). Lugupidamisega (Sisesta kliendi nimi, aadress, tellimuse number, allkiri, kuupäev)"