SkatePro: Taani e-kaubanduse tippauhinna võitja
SkatePro on kaheksal korral saanud E-handelspriseni auhinna, mis kinnitab tema positsiooni Taani ühe enim auhinnatud e-kaubandusettevõttena.
Selle maineka tunnustuse hulka kuulub ka kaks kuldpreemia (Guldprisen) võitu, mis antakse riigi parimale e-kaubandusettevõttele. Auhinnaga tunnustatakse ettevõtteid, kes paistavad silma Taani e-kaubanduse valdkonnas oma tulemuslikkuse, innovatsiooni ja juhtpositsiooni poolest.
Üks žürii liige ütles:
"SkatePro on Taani e-kaubanduse paljudes valdkondades särav näide. Lisaks sellele, et nad on turuliidrid, püüdlevad nad innovatsiooni, aususe ja suurepäraste äritavade poole."
SkatePro auhinnad
SkatePro on pälvinud kokku kaheksa E-handelspriseni auhinda:
- 2021 - kuldse auhinna (Guldprisen), B2C auhinna ja ekspordiauhinna võitja.
- 2017 - B2C auhinna võitja
- 2015 - kuldse auhinna (Guldprisen) ja piiriülese auhinna võitja
- 2013 - kasvupreemia võitja
- 2009 - Search Award'i võitja
Dansk Erhvervi e-kaubanduse direktor Niels Ralund kommenteeris SkatePro saavutusi järgmiselt:
"See on muljetavaldav. Nende võime näha pigem võimalusi kui piiranguid on selge, eriti nende ekspordiedu, mis põhineb suuresti nende võimel luua tugevaid kliendisuhteid. SkatePro on tohutu inspiratsioon, kui tegemist on digitaalse kaubanduse, klienditeeninduse ja ekspordiga."
E-handelspriseni kohta
E-handelsprisen on Taani kõige prestiižsem auhind, millega tunnustatakse tipptaset e-kaubanduses. Dansk Erhvervi (Taani kaubanduskoda) korraldataval iga-aastasel üritusel tunnustatakse silmapaistvaid Taani ettevõtteid, kes seavad uusi standardeid digitaalses kaubanduses. Alates selle loomisest 2000. aastal on E-handelspriseni auhinnaga tunnustatud ettevõtteid nende saavutuste eest sellistes valdkondades nagu innovatsioon, klienditeenindus, ekspordiedukus ja turuliidripositsioon.
Auhindade andmise protsess hõlmab põhjalikku hindamist ekspertide poolt, kes koosnevad juhtivatest e-kaubanduse spetsialistidest. Need žüriid valivad igal aastal võitjad üle 500 esitatud ettevõtte hulgast, hinnates neid selliste kriteeriumide alusel nagu tulemuslikkus, digitaalne innovatsioon ja äriline mõju. Võitjad esindavad Taani e-kaubanduse parimat taset, seades kvaliteedi- ja edukuse kriteeriumid nii siseriiklikult kui ka rahvusvaheliselt.