Nõue ratastel?
Kahjuks ei pea ükski ratas kõigele vastu. Rattad, mis on toodetud trikkide tegemiseks, puutuvad sageli kokku äärmusliku survega ja on seetõttu, nagu kõik teisedki rattad, piiratud vastupidavusega.
Iga kord, kui te harjutate spinning-trikke, näiteks sabavisket või 360, maandute küljelt, mis on ratastele raske. Kui see kordub mitu korda, võib ratta materjal puruneda või osad sellest ära rebida.
Kuidas siis otsustada, kas see võib minna reklamatsiooni korras või on see kasutamise tõttu katki?
Siin näete pilti uuest rattast (parem ratas) ja rattast, mis on mõistlikult uus ja millel on vähem kui 30% kulumist (vasak ratas).
Kui ratas näeb välja mõistlikult uus, vähem kui 30% kulumisega (nagu eespool kirjeldatud) ja uretaan on selgelt nabast eraldunud, siis võib tegemist olla tootmisveaga (vt pilti).
Kui ratta kulumine on üle 40% ja uretaan on ära rebitud või katki, kuid ikka veel rummu küljes, siis näitab see, et tegemist ei ole tootmisveaga (vt pilti).
Kui te pidurdate rolleriga väga tugevalt, siis võib tagumine ratas blokeeruda, tekitades nn "lamedaid kohti". Flat spot annab ratta kurvis sirge joone ja muudab sõidu konarlikuks. "Flat spot" ei ole tootmisviga ega hinnatud pretensiooniks. "Flat spot'i" põhjuseks on rolleri (vale) kasutamine.